Felanmälan
Ekonomisk förvaltning sköts av Nabo. Hit vänder du dig med frågor kring aví, debitering eller bankgiro. Det är också här ni hämtar ut lägenhetsförteckning och liknande. Gå till www.nabo.se och logga in med mobilt bank-id. De kan också kontaktas via telefon:
010-288 00 27
Måndag – Fredag
09:00-12:00
Teknisk förvaltning sköts av Alova. Här gör du felanmälan för delar av fastigheten, begär namnskyltar till brevlådor osv. https://felanmalan.alova.se/ . Behöver du privat support såsom rörmokare eller elektriker kan ni även kontakta nabo för råd och hjälp, men kostnaden blir då naturligtvis medlemmens.
Fastigheten & Gemensamma ytor
Vid problem /felanmälan som avser gemensamma ytor och fastigheten skall ni kontakta Nabos kundtjänst på 010- 288 00 27, öppettider vardagar mellan 09:00-12:00, det går även bra att skicka dessa ärenden via hemsidans formulär längst ned på sidan. Klicka här för att komma till kontaktsidan.
Felanmälan hiss
Journummer
Kone AB 08-618 01 80 Telefonnumret finns även i hissen och på anslagstavlan utanför hissen.
Felanmälan tv/tele/data
För mer information/felanmälan kontakta Telia kundservice fiber/lan tel.nr 020-240250.
Felanmälan vitvaror
Electrolux Hemprodukter AB: 0771-76 76 76
Akutjour dygnet runt
Jourmontör/Securitas. Tel: 08-657 77 50
OBS! Endast akut annars kan den som anmäler komma att debiteras.