Felanmälan

Från och med 2023-12-31 använder vi inte längre Nabo som teknisk förvaltare. Du ska därför inte vända dig till Nabo, utan till vår nya förvaltare Dfnab. Se kontaktuppgifter nedan

Nabo har från och med 2022-01-01 det övergripande ansvaret för den tekniska förvaltningen för brf Vip-Logen. 

 

Fastigheten & Gemensamma ytor 

Vid problem /felanmälan som avser gemensamma ytor och fastigheten skall ni kontakta Nabos kundtjänst på 010- 288 00 27, öppettider vardagar mellan 09:00-12:00, det går även bra att skicka dessa ärenden via hemsidans formulär längst ned på sidan. Klicka här för att komma till kontaktsidan.

Felanmälan hiss
Journummer
Kone AB 08-618 01 80 Telefonnumret finns även i hissen och på anslagstavlan utanför hissen.

Felanmälan tv/tele/data
För mer information/felanmälan kontakta Telia kundservice fiber/lan tel.nr 020-240250.

Felanmälan vitvaror
Electrolux Hemprodukter AB: 0771-76 76 76

Akutjour dygnet runt
Jourmontör/Securitas. Tel: 08-657 77 50

OBS! Endast akut annars kan den som anmäler komma att debiteras.

Fram till 31 december är Nabo föreningens tekniske förvaltare. De kontaktas på nabo.se, eller via telefon:
010-288 00 27
Måndag – Fredag
09:00-12:00

Nabo är anställda för att sköta fastigheten, men kan också anställas av enskilda medlemmar för ärenden innuti lägenheten. Om det faller under medlemmens ansvar så kommer medlemmen debiteras.

Lägenheter

Vid problem/felanmälan som avser något inne i lägenheten skall ni som tidigare kontakta Peab Kundcenter på 0101-500 430, öppettider vardagar mellan 08:00-16:00 med lunchstängt mellan 12:00-13:00, det går även att skicka dessa ärenden på e-post till kundcenter@peabbostad.se